SAYFALAR

11 Ekim 2014 Cumartesi

AGOP LA SİYANUŞ


     Siyanuş kocası Agop tan istekte bulunmuş:
     - Sular akmoor Agop, bir bakarsın degil?
     - Nereden çikarirsin simdi Siyanuş, ben muslukçu ?
     - Peki havagazini kontrol etsen.
     - Canim, ben tesisatci?
     - Agop, elektrik düğmesi de bozulmuş
     - Yeter artık Siyanuş ben elektrikçi?
    Agop akşam eve gelir bir bakar ki bütün arızalar giderilmiş. Siyanuş'a sormuş:
     - Canim, kime yaptirdin bunlari?
     - Kirkor'a rica ettim beni kirmadi.
     - Ne?... Kirkor mu? O dünyanin en kötü adamidir. Karşiliksiz bir sey yapmaz.
     - Evet, bana "Ya benimle yatacaksin, ya da elmalı pasta yapacaksin" dedi.
     - Sen de pastayi yaptin degil mi? Siyanuş.
     - Ah Agop, nereden cikarirsin bunu? Ben pastaciiii.
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder