SAYFALAR

2 Nisan 2018 Pazartesi

TASARRUF

Bazen insan elinde olmadan düşünebiliyor. Saygı değer hükümet yetkilileri emekliye ve memura ilaç vermeği zorlaştırdınız ve kısıtladınız. Emekliden muayene ve ilaç parası alıyorsunuz. Devamlı kullandığımız ilaçlar, gününe bir gün dahi kalsa eczacı o ilacı ‘günü gelmemiş’ diye vermiyor. Hatta tatil günlerine veya bayramlara denk gelirse birkaç  gün ilaçsız kalınıyor. Kimsenin pek sesi çıkmıyor. Çıksada zaten bir şey değişmiyor. Çünkü siz bu uygulamayı yüce milletin çıkarları için yapıyorsunuz.

Şimdi başka bir örnek verelim: Postane dağıtım merkezinden mektup alıp, metro, otobüs ile bedava götürüp mahallede sahiplerine dağıtan postacıların altına birer tane sıfır araba verdiniz. Adamlar devletin arabası ve benzini ile her türlü işlerini gördükten sonra, öyle arada bir de ikinci planda posta dağıtıyorlar. Yanı anlayacağınız esas görevi posta dağıtıcılığını ikinci sırada yapıyor ve bazıları arabadan sebep emekli bile olmuyorlar.

Şimdi soru:
Siz kendinize göre düşünceniz bu vatana hizmet midir ve bu vatanı seviyor musunuz?
Hastaların üç kuruşluk ilaçlarını kesip, bir de muayene parası alarak güya tasarruf mu ediyorsunuz?
Öbür taraftan o arabaları PTT de posta dağıtıcısının altına  tasarruf olsun diye mi verdiniz?

Sahiden siz bu uygulamaları iyi düşünüp devletin çıkarları için mi yaptınız?

Eğer gerçekten öyle ise diyecek sözüm yok. Vatandaş olarak bizleri düşünen vekillerimize teşekkür ediyorum; ama kusura bakmasınlar, hakkımı da helal etmiyorum. Ne olacak yani benim hakkım filan da yok, fakat olsun, benim inancım var. Her şeyi Allaha havale edip sabırla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder