SAYFALAR

21 Haziran 2018 Perşembe

şiir GÖL

O yaz birlikte gelip, serin yamaçlarında yatardık,
Şu yerde oturup, suyuna uzatırdık ayaklarımızı,
Papatyanın yapraklarını, bir o bir ben kopardık,
Ey göl biliyorsan söyle, bulmağa geldim, o kızı.

Gölge gibi el ele dolaşıp durmuştuk, kıyılarında,
Kuşlar bizi gözetliyordu, ağaçlarının dallarında,
İkimiz de sarhoş olmuş gibi, yüzerken sularında,
Utanıp saklamak isterdik, kızaran yanaklarımızı.
 
Köpüklü sularından eli ile, bana atmış, kaçmıştı,
Ben onu yakalamak isterken gün akşam olmuştu,
Sen şahitsin, burada yeni ilk aşkımız başlamıştı,
Baktıkça birbirimize, ayıramamıştık gözlerimizi.
 
O da gelip beni sormuş, yaş düşmüş yanaklarına,
Eğer haber bıraktıysa, sonra bildiresin diye bana,
Geç kalmadan çabuk söyle, unutursun anlatsana,
Ben o kızı soruyorum işte, eğer hatırladınsa bizi.
Ey göl sonra geldi mi, bir daha gördün mü o kızı?
                                Recep Ali Öztürk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder