SAYFALAR

10 Eylül 2015 Perşembe

TALİHSİZ ADAM

Adamın biri kafeye oturur 1 pepsi söyler. Garson pepsiyi masasına koyar.
Adam kara kara düşünmeye başlar.
Kapıdan içeri baba yiğit birisi girer ve pepsiyi kaptığı gibi havaya diker hepsini birden içer.
Sonra yanına oturup adama sorar:
-Hayırdır birader kara kara ne düşünüyorsun?

Adam cevap verir
-Ben ne kadar bahtsız ve talihsizim. Biliyor musun?

Bir sabah karımla tartıştım karım beni boşadı.
İşe geç kaldım patron işten kovdu.
Yolda yürürken araba çarptı.
İntihar edeyim dedim tabanca tutukluk yaptı.
Kendimi asmaya karar verdim ip koptu.
Doğal gazla öleyim dedim faturayı ödememişim, gazı kesmişler. Şimdi de ölmek için eczaneden zehir alıp pepsinin içine koydum tam içecektim ki onu da sen içtin.
Bu kadar talihsizlik olmaz ki birader..der.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder