SAYFALAR

19 Ekim 2016 Çarşamba

şiir NE DİYECEĞİM

Kara bulutlar var, dolaşıyor üstümde,
Anladım gidiyorsun, bana küstün de,
Yersiz bahanelerle ayrılığı yazdın da,
Seni soran olursa, ben ne diyeceğim?

Sakın bana acıma, sen kendini düşün,
Bensiz daha rahat olur, inşallah başın,
Dilerim mevlamdan hiç akmaz yaşın,
Bana soran olursa, ben ne diyeceğim?

Ayrılınca senin, şansın yaver giderse,
Tanrı sana yürü, bana da sürün derse,
Eğer dostlarımız bizi, merak ederse,
Seni bana sorarlarsa, ne diyeceğim?

Git ki, benden uzakta mutlu olursun,
Ben tez ölsem, bir de müjde verirsin,
Sorarlarsa sen, suçu bana yüklersin,
Bana soran olsa, ben ne diyeceğim?

Elbet bir şekilde bu hayatım sonlanır,
Bir insan ölünce, arkasından ağlanır,
Ölmeyince dünya da, dertler çoğalır,
Seni bana sorarlarsa, ne diyeceğim?
                            Recep Ali Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder