SAYFALAR

2 Haziran 2017 Cuma

BAŞIMIZ SAĞ OLSUN


1 Haziran 2017 ‘Hiçbir şey yazmayacağım.’ Diyorum, kendimi fıkralar yazarak avutuyorum fakat artık dayanılmaz oldu, nasıl yazmayacaksın. 13 Vatan evladı şehit oldu. Önce hepsine gani gani rahmetler diliyorum. Mekanları Peygamber Efendimizin yanı olsun. Yakınlarına Allah sabırlar versin. Yüce Türk Milletinin başı sağ olsun. Hepsi toplu olarak o helikoptere kimin emri ile nasıl  bindiler, araştırılmasını istiyorum.
Biz yine suçu ‘YÜKSEK GERİLİM HATTINA YÜKLEDİK.’ Gidiyor. Bildiğim kadarıyla PKK 1983 yılından önce başka örgüt isimleri altında eylemlerini yapıyordu. İlk defa PKK adı altında ŞIRNAK ta eylem yaptılar. Askerlerimizi yere yatırıp üstlerine basarak geçtiler ve ‘PKK Türk askerini çiğneyerek geçti ‘ diye manşetler attırdılar. İlçeden gasp ettikleri askeri teçhizat ve malzemeleri Nafıa arabaları ile taşıdılar. Ben ta o günlerde şahit oldum. ‘Türk jetleri hemen devreye girdi ve o dağlarda taş taş üstünde bırakmadı. Öyle söylendi. En azından biraz olsun millet olarak rahatladık. Tarihi tekrar yazıyorum 1983-2017 Tam 34 senedir  ‘Kato, Botan ve bu bölgede ki dağların hepsi bombalanıyor. Her gün '17-18 adet PKK ya ait mağara imha ediliyor. PKK nın beli kırıldı. Pkk nın son çırpınışları.’ Bunlar hergün okuduğumuz ve görsel basından 34 senedir izlediğimiz haberler. Hala PKK ayakta ve eylemler yapıyor. Benim aklım almıyor. Bu kadar zamanda bomba değil de havadan yangın suyu dökülse şimdiye kadar PKK boğulur yok olurdu. Bir şey olduğu zaman olaylardan ders çıkarmıyoruz. Olay olduğu zaman biraz üzülür gibi olup sonra unutuyoruz. Ben 1984 te Komutanın yaralı Asker ve Polisi bırakıp ta yaralı teröristi helikopter ile doktora yetiştirdiğini biliyorum. Acaba bu helikopter kazasında FETO parmağı mı var? Çünkü FETO ve PKK nın çok eskilerden beri ortak çalıştıkları kesin ve FETO yok olmuyor, gittikçe güçleniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder