SAYFALAR

30 Kasım 2011 Çarşamba

şiir KURTULAMADIM

Yürüdüm uzaklardan, giderim diye,
Esir olmuş yavrum, gelemez köye,
Kardaşım imdadıma, yetişmiş güya,
Köprüler yıkılmış da, kavuşamadım.

Dere içinde kaldım, soğuk sularda,
Yattım uzun süre, durdum uykuda,
Oluk gibi kanlarım, aktı yollarda,
Çektim silahımı da, kullanamadım.

Gittikçe kanar yaram, gitmez iyiye,
Dört çocuğum var, benden geriye,
Kimse ağlamasın, arkamdan diye,
Gördü dostlarım da, konuşamadım.

Doğrusunu öğrenmek, istersiz eğer,
Düşmanlarım kurmuş, pusuyu meğer,
Bilmem ki yavrularım, şimdi ne eder,
Geldiler yanlarıma da, sarılamadım.

Cuma günü evden çıktım zamansız,
Tuttular kollarımdan, yolda apansız,
Yerde sürüklendim, gün boyu halsız.
Gittim doktorlara da, kurtulamadım.
                             Recep Ali Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder