SAYFALAR

2 Mayıs 2013 Perşembe

SAF TEMEL

Temel gurbete giderken yolda canı sıkılmış. Yanında ki yolcular ile arkadaşlık kurmak isterken. Uyanık bir adam devreye girmiş. Bu kerizi kandırıp parasını alayım diye düşünmüş. "Bak Temel bu uzun yol çekilmiyor. Hem para kazanmak, hem de yolculuk yapmak ister misin?" demiş. Temel de "Nasıl olacak" demiş."Bir birimize sorular soracağız, bilmeyen bilene 100,00tl verecek" demiş. Temel de "Kabul fakat iki şartım var. İlk soruyu ben soracağım. Birde ben cahilim onun için bilmediğim soruya paranın yarısını veririm" demiş ve anlaşmışlar..
Temel ilk soruyu sormuş; "Bana üç bacaklı, dört kafalı, iki kuyruklu bir hayvan ismi söyle."
Adam düşünmüş, düşünmüş, bu nasıl bir hayvan "Valla ben böyle bir hayvan bilmiyorum" demiş. Temel adamın100,00tl sını almış. Bu sefer adam Temel'e sormuş "Bana sorduğun bu hayvanı sen bana söyle" demiş. Temel de "Vallahi bende bilmiyorum. Al şu 50,00tl ni geri. Bu oyundan da sıkıldım daha oynamıyalım" demiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder