SAYFALAR

5 Haziran 2014 Perşembe

SAVCILAR

Bütün savcılar olağan üstü yetkilerle donatılmışlardır. Tamamen vicdanları ile baş başa görev yaparlar. Bu görevi yaparlarken en ufak bir suç işlerlerse en ağır şekilde cezalandırılırlar. Bu son zamanlarda televizyonlarda bahsedilen Cumhuriyet Savcılarına hiç rastlamadım ve hayretler içinde seyrediyorum. Alenen suç işlediği halde hiç kimse de bir şey yapmıyor. Onların çoğu yaptıklarının cezasını bu dünyada çekecekler, hiç şüpheniz olmasın. Meslek hayatım boyunca görevimize karışan veya ilgilenen hiç bir savcı görmedim. Sadece pek ender bir iki tane savcının yanlarına çağırıp "Arkadaşlar şu olaya ben bakıyorum. Terfi senemdir. Olayı aydınlatırsanız çok memnun olurum." dediklerini hatırlıyorum. Ömrüm boyunca da hiç bir Savcıdan kötülük görmedim. Bazen öyle durumlar oldu ki haklıyken haksız durumlara düştüm. Hiç tanımadığım, bilmediğim savcılar haklı davalarımda beni kolladı, korudular. Hepsine saygı ve hürmetlerimi sunuyorum. Teşkilatta ki amirler, suçlu suçsuz anlamazlar. Adamı da hiç acımazlar. Ben eğer o dürüst savcılar olmasa mesleğimi bitiremezdim. Meslek hayatımda polise karışan veya kötü niyetli hiç bir savcı görmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder