SAYFALAR

5 Aralık 2014 Cuma

ALLAH KURTARIR

Bir gün adam arabasıyla giderken sizlerden uzak, çok feci bir trafik kazası yapar. Araba uçurumdan atılır ve denizin köpüklü sularında kayıp olur. Araba yoldan çıkınca adam da arabanın içinden havaya atılır. Kendisi de arabası gibi azgın köpüklü sulara karışmak üzere denize doğru düşerken, tam uçurumun başında bir ağaca denk gelir ve ağacın dallarına tutunarak bu azgın sulara düşmekten kurtulur. Bulunduğu yer uçurum olduğu için öyle rahat iyi bir yer değil ve kendi kendine de oradan kurtulması mümkün değil. Kendi kendine 'Allah büyüktür, şimdi beni kurtarır' diye düşünüp dua etmeğe başlar. Kazayı ve adamın durumunu görenler hemen sağa sola telefonlar açarlar adamın kurtulması için yardımlar isterler. Önce bir helikopter gelir, adamı kurtarmak ister. Adam helikoptere binmez. "Allah büyüktür, beni kurtaracak." der, onu yollar. Arkasından itfaiye gelir merdiven uzatır. "Hadı gel..kurtaralım seni." derler. O yok "Allah beni kurtaracak." der merdivene binmez. Yukarıdan ip sarkıtırlar görevli yanına gider "Hadi gel seni yukarı çekelim." der. O gene "Yok beni Allah kurtaracak." der başlar beklemeğe, kolları yorulunca da tutuğu dalı bırakabilir ve O da azgın köpüklü sulara düşer kayıp olur gider. Gider fakat öteki dünyada Allaha biraz küs durur, öyle ya Allah Onu kurtarmadı. "Ben Allahı çok seviyor çok inanıyordum da O beni kurtarmadı." der, orada meleklere. Allah ta ona seslenir "Ey Ademoğlu ben senin oradan kurtulman için ne gerekiyorsa yaptım. Helikopter yolladım, itfaiye yolladım, ip sarkıttırdım. Sen onların hiç birini kabul etmedin, kullanmadın. Ben seni daha başka türlü nasıl kurtaracaktım? Söyler misin? der.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder