SAYFALAR

21 Ocak 2016 Perşembe

BEN DE BİLİİDUM

Temel ile İdris iş çıkışı bir şeyler içmek için bir barda oturdukları sırada televizyon 19.00 haberlerini verir. Haberde adamın biri Galata köprüsüne çıkmış atlayıp intihar edeceğini söylüyor. Meraklı halk ve polis vatandaşı ikna etmeğe çalışıyor.
Haberi izleyen Temel ve İdris iddia ediyorlar.
Temel İdris'e
"Elli dolarına bahse girerim ki adam kandurii atlamayacak." diyor.
İdris "Atlayacak." diyor.
Haberin sonunda adam köprüden pat diye denize atlıyor.
Temel de İdris'e 50 doları çıkarıp uzatıyor.
İdris
"Pen bu parayı alamam, sen benim arkadaşımsın." diyor.
Temel ısrar ediyor
"Hayır, iddia iddiadır. Al bu parayı." diyor.
İdris
"Bak, bu haberi 17.00 haberlerinde izlemiştim, ben atlayacağını piliidum, bu nedenle paranı alamam." diyor.
Temel
"Pen de izlemiştum, piliidum da bi daha atlayacağını sanmayıdum daa!" diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder