SAYFALAR

5 Mart 2015 Perşembe

BURASI RİZE

Memleketimiz Rize. Çocukluğumuzda terk etmemize rağmen bir türlü kopamadık. Adım attığımız yerlerde ki ayak izlerimizi bile unutamadık. Derelerden, tepelerden, yaylalardan ve kasabalardan beri dünmüş gibi her şey aklımızda duruyor. Bir türlü unutamıyor ve hafızalarımızdan silip atamıyoruz. Bizler uzaklarda olsak bile ruhumuz oralarda geziyor. Bu memleket insanlarının hepsi bir hadise, hepsi bir olay. Bir gün dolmuşla Fındıklı'dan Rize'ye giderken Trafik Polisleri durdurdular ve dolmuş şöforuna ehliyet sordular. Biraz yaşlıca olan Şöfor polislere "Verdunuz mi ki olsun" dedi. Daha sonra da biz yolculara anlattı. "Kırk defa değişik sahte isimlerle de imtihana girdim, bana bir türlü ehliyet vermediler. Ben de ehliyetsiz araba kullanıyorum. Şimdi de gelmiş ehliyet istiyorlar." dedi. Bunca fıkralar anlatılmasına rağmen hiç uslanmamışlar ve şimdi de mobese kameralarına çıkıyorlar. Bilmiyorlar ki onları artık insanlar değil kameralar takip ediyor. Yalnız şunu da söyleyim ki o yeni yapılan yolları çok anlaşılmaz bilmece gibi yapmışlar. İnsan nerden gideceğini bilemiyor. Galiba kimse geçmesin, veya geçen insanlar kaza yapsın diye yapmışlardır. İşte DHA nın videosu!
                                                        Lütfen video üzerine tıklayınız.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder