SAYFALAR

18 Mayıs 2015 Pazartesi

BENDEN ALMIŞLAR

CNN Türk 'Bir Buz Küpü Mucizesi' 19.04.2015 te yayınladığım bu yazıyı benden almış ve bir ay sonra 18.05.2015 tarihinde yayın yapmış. Ondan bir iki gün önce de Hürriyet Gazetesi yazmış. 

Yalnız benim Hardumayı belirtmemişler. Güya kendi eserleri imiş gibi yazmışlar. Benim hoşuma gidiyor yine de baksınlar istedikleri yayınımı alıp yazsınlar, dünyaya duyursunlar. Ben bundan şeref duyarım. Ancak şiirlerimi benden habersiz alırlarsa o zaman durum değişir. İstatistik bilgilerine göre şiirlerim bazı dünyaca ünlü şairlerin şiirlerinin önünde gidiyor. Her zaman google aramalarında birinci sırada yer alıyorlar, ancak çok şükür şimdiye kadar hiç kimse kendi adı ile yayınlamadı. 

Zaten benim şiirlerimin aşağı yukarı bir çoğu noterde kayıtlıdırlar. Zaten ben o yayınladıkları yazıyı http://superileri.com/ dan almıştım ve yazımın sonunda da kaynak olarak belirtmiştim. Hiç olmazsa o kaynağı belirtseler iyi olurdu. Fakat konu sağlık olduğu için yine de sağ olsunlar duyurmuş oldular. Ben bir şey demiyorum.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder