SAYFALAR

12 Nisan 2013 Cuma

UCUZ TARİFE

Hanı derler ya 'Çok mal haramsız, çok laf yalansız olmaz' Koskoca TURKCELL Telefon İmparatoru nasıl bu kadar çok para kazanmış ve o imparatorluğu kurmuş? Ben şimdi anladım. Ve bu sırrı şimdi sizlere de anlatacağım. Fakat önce bir tavsiyem olsun. Haksızlığa uğradığınız zaman şikayette bulunun. Bir şey çıkmaz demeyin. Kazanamasanız bile en azından hakkınızı aradığınızın huzuru içinde olursunuz. Şimdi olayımıza gelelim. Ben emekli maaşı ile şükredip geçinen sıradan bir vatandaşım. Ocak 2013 te Yurt dışına gittim. Gitmeden önce Türkcell İletişim merkezine giderek 'UCUZ YURT DIŞI TARİFESİ' istedim. Yarım saat kadar bilgisayarda uğraştılar ve "Tamam git istediğin kadar konuş" dediler. Uçağımız o ülkenin hava alanına inerken, mesajla Türk Elçiliği telefonunu bildirdiler. Çok etkilendim. Eşime Türkcell i övdüm durdum. Hatta oğluma da memnuniyetimi anlattım. Bu arada Oğlum bana bir telefon almıştı. Ayarlarını filan yaparken bir iki defa Dubai de kendisine ait, evin de kullandığı internete girdi çıktı. Ve o gün o telefonla yine oğlumu bir defa arayıp, Ankara da ki kızıma da sağ salım indiğimizi bildirdim. Türkcell den bir mesaj geldi. "Borcunuz 467,90tl olup faturanıza yansıtılacaktır. v.s" Önce şaka yapıyorlar sandım. İnceledim, doğru. Biz yarım günde 467,90tl borçlanmışız. Hemen telefondan SİM KARTIMI çıkardım. Gelene kadar hiç takmadım. Oğlumun o ülkeye ait ikinci telefonunu kullandım. İnternette verdikleri adrese girerek turkcell de borcumu araştırdım. Ödenmemiş faturanız yok vs gibi tırı vırı bir şeyler ile bol bol reklamları vardı. Borç la ilgili hiç bir şey yoktu. Ben yine her ihtimale karşı Türkiye ye gelene kadar hiç sim kart takmadım.

Türkiye ye geldim. Bu borcun 486, 90tl olarak Kredi kartımdan kesildiğini gördüm. İnternette Koca Türkcell için sadece reklamlarından başka derdimi anlatacak bir yer bulamadım. Gittiğim merkezleri "Biz bilmeyiz, fatura da veremeyiz" dediler. 532 den tutun da bildiğim ne kadar tukcell numarası var ise hepsine mesaj çekerek, telefon açarak, e-mail atarak fatura istedim. Uzun uğraşların sonunda, turkcell merkezinde ki bir gencin yardımı ile faturam geldi. Bir günde 2207 nolu telefona (neresidir bilmiyorum) 180 defa mesaj çekmişim. İnternete girmişim. Benden ikinci defa internet parası alıyorlar. Yurt dışında dolaşım ücreti almışlar. Bu da ne parasıdır? Anlamış değilim. Telefonumda sim kart yokken mesaj nasıl çekilir? Nasıl dolaşılır. Bu olay tam olarak 'HAKSIZ KAZANÇ' tır. Dolandırıcılıktır. Elimden geldiği kadar delil lendirdim ve Tüketici Hakem Heyetine dilekçe ile baş vurdum. Ömrümüz yeterde neticelenirse yine burada sizlerle paylaşacağım. İyi ki ucuz tarife istemişim, ya istemeseydim ne olacaktı. Yurda döndükten sonra birde mesaj çekip alay ediyorlar "Her yöne 34.90tl Yurt dışı paketini al" diye. Ya mesaj çekip ilk gün borcumu bildirmeseler, yarım gün 467.90tl olduğuna göre ben 20 gün kaldım. 18.716,00tl telefon borcu ödeyecektim. Ne yapın yapın yurt dışına giderken kesinlikle telefon götürmeyin. Evinizde sim kartı başka yere telefonu da uzak bir yere bırakın. Sonra Türkcell in ekmeğine yağ sürersiniz. Hem o paket, bu paket, ne demektir. O da insanların kafasını karıştırmaktır. Eğer vatandaşı seviyorsan en ucuz tarifeyi uygularsın. Yok o paket, yok bu paket diye kafaları karıştırıp cebinde ki paraları almazsın. İnternete bakarsanız "Van depremine yardım etmişler." Eğer doğru ise muhakkak onlara verdikleri paranın bir kaç katını ben ve benim gibilerden çıkartacaklar. Sonra Mehmet Emin K. Pamukbankı batırıp zengin olmadı mı? Şimdi anladınız mı, nasıl para kazanılır, nasıl zengin olunur? Yine de siz siz olun vijdanı elden bırakmayın. Zıra öteki tarafa giderken kazandıklarının hiç birini peşinden götüremiyorsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder