SAYFALAR

16 Nisan 2013 Salı

UYANIK HIRSIZ

Bir gece adamın arabası park ettiği yerden çalınır.
İki gün sonra arabası aynı yere getirilerek bırakılır. Ve içinde bir de not vardır. 

'Eşimi hastaneye yetiştirebilmek için mecbur kaldım arabanı çaldım. Size karşı çok mahçupum. İşlerimi hallettim ve arabanı geri iade ediyorum. Size olan minnet borcumu ödemek ve kendimi af ettirmek için, iki adet tiyatro bileti hediye ediyorum. Bu Cumartesi gece saat 21.00 matinesine eşinizle birlikte gidebilirsiniz. Sizlere iyi seyirler' diye notta yazılıdır.

Adam çok duygulanır. Hırsızın bıraktığı bileti alır. Eşine 'Böyle iyi niyetli ve namuslu hırsızlar da var, demek' der. 

Eşi ile birlikte tiyatroya giderler.
Hakikaten çok iyi vakit geçirirler.
Tiyatro çıkışı neşeli neşeli geri evlerine gelirler. 

Bakarlar ki her şeyleri çalınmış. Sadece evin dört duvarı duruyor.

Duvarlar dan birine bir not asılmış. "Ağabey tiyatro nasıl, güzel miydi? Beğendiniz mi?" 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder