SAYFALAR

11 Temmuz 2013 Perşembe

BENZETME

1998 den beri Ahlak Büro Amirliği istemediğimi çeşitli yollarla Baş Müdüre bildirdim. Atamam Eğitim Şube Müdürlüğüne yapıldı. Zaten 1999 da da Fethullah G. ve Emniyet Genel Müdürünü dinlettikleri için, Baş Müdür dahil herkesin tayını yapıldı. Kendisinin takip edildiğini anlayan Fethullah G. ABD ye gitti ve o zamandan beri ABD de yaşıyor.

Emniyet Müdürü Cevdet S. ve İstihbarat Müdürü Osman A.; bu dinleme olayından dolayı Genel Müdürlük Merkez emrine alındılar. Polislik hayatları bitti. Bütün kadro allak pullak oldu. Yanı hepsi başka yerlere tayin edildiler. Asayiş Müdürü Mustafa A.'ın teşkilat içinde kurduğu derebeylik te bitti. Ben daha önce geri hizmet olan Eğitim Şubeye gittiğim için beni ellemediler. Ben zaten polisliğim boyunca hiç bir guruptan olmamıştım. Her zaman milletin polisi olarak millete hizmet etmiştim. Bu Müdürleri de hiç tanımadığım halde beni Ahlak Amiri etmelerinin sebebini daha sonraları anladım.

Benim zamanımda Ahlak Büro Amirliğinin çok pöpüler olduğunu herkes söylüyordu. Bu olaylardan bir kaç ay önce, aldığım bir ihbar nedeniyle, Köroğlu Caddesinde bir barda, inceleme yaparken, güzel bir bayan yanıma geldi ve " Merhaba. Hayatım nasılsın?" dedi. Hemen göz altına aldım. Bu bayanın cep telefonun da Emniyet Genel Müdürü Necati B. 'ın telefon numarası vardı. Sonra anlaşıldı ki, Asu takma adlı bu bayan Cinnah yokuşu Altındal Gazinosunda artist olarak çalışıyor ve Genel Müdür ile de tanışıyorlarmış. Beni Genel Müdüre benzettiği için yanıma gelip 'Merhaba Hayatım' demiş. Zaten Genel Müdürü o telefon numarasından dinlemeye almışlar. Ayrıca bu Asu denen kızın silahla yaralanan Akın Birdal olayı ile de bağlantısı olduğu ortaya çıktı. Zaten olayla ilgili Genel Müdür Necati B. dan bilgi almak için özellikle tanışmış.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder