SAYFALAR

22 Kasım 2016 Salı

250 NUMARALI YOL

Amerika’da 26 numaralı karayolunda, otoyol polisi, en az 60 km. hız ile gidilmesi gerekirken, bir aracın 26 km. hız ile gittiğini fark eder ve sürücüyü uyarmak için aracı durdurur.
Aracı yaşlı bir teyze kullanıyor. Aracın içinde bulunan üç yaşlı teyze de tır tır titriyorlar.
Aracı kullanan yaşlı teyze endişelenerek polise sorar:
- Polis bey çok mu hızlı gidiyordum?
Polis:
- Hanım teyze, hızlı değil, aksine çok yavaş gidiyordun. Hızınız 26 km. ve bu da trafiği aksatıyor.
Yaşlı teyze:
- Otoyolun girişinde '26' yazıyordu ve bende bu hıza uymak istedim! Onun için yavaş gidiyordum.
Polis:
- Hanım teyze, orada ki '26' bu oto yolun numarası. Bu yolda en az 60 km hızla gitmelisiniz. Yoksa kazalara sebebiyet verebilirsiniz.
Yaşlı teyze:
- Tamam, anladım bundan sonra hızlanacağım.
Polis, hala daha aracın içinde tır tır titreyen bu üç yaşlı kadını merak eder ve arabayı kullanan teyzeye sorar:
- Hanım teyze, aracınızda ki hanımlara ne oldu? Bir şeyden mı korktular? Niçin böyle tır tır titriyorlar?
Yaşlı teyze cevap verir:
- Vallahi ben de anlamadım. Girişinde '250' yazan otoyola girip çıktığımızdan beri böyle titriyorlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder