SAYFALAR

7 Aralık 2011 Çarşamba

YANLIŞ G-MAİL

Adamın biri Ankara'dan İstanbul'a iş icabı gider ve bir otele yerleşir. Eşi de yarın gelecektir. Otel odasında masa üzerinde kendisine tahsis edilmiş bir laptop bulur. Hemen eşine bir meyil atar. Yalnız bir aksilik olur meyil kocası yeni ölen başka bir kadına yanlışlıkla gider. Kadın kocasını defnettikten sonra eve gelip bilgisayarını açar. Yeni gelmiş bir kaç mesajla karşılaşır, okumağa başlar bir kaçı arkadaşlarından taziye mahiyetindedir fakat bir tanesini okurken düşer bayılır. Annesi odaya girince kızını baygın, bilgisayarda da şu mesajı bulur.

Kime: Sevgili karıma

Konu: Yerime yerleştim

Mesaj: Benden haber aldığına biliyorum çok şaşıracaksın. Yerime yerleştim. Bilgisayar var ve sevdiklerime mesaj gönderebiliyorum. Yarın herkes seni bekliyor ve geleceğini biliyorlar. Bende dört gözle bekliyorum. Umarım yolculuğunda sorun olmaz. Yarına kadar hoşça kal. Burası çok sıcak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder