SAYFALAR

16 Şubat 2012 Perşembe

şiir KORKUYORUM


Çok güzelleri tanıdım, yoktur senin gibisi,
Sana kul köle olsunlar, o güzellerin hepisi,
Senin için her gece, erken yatarım doğrusu,
Rüyalarıma gelmiyorsun,  korkuyorum yar.

Belki de dünyaya gelmemiş,  bir daha eşin,
Seninle parlıyor ışığı, gökte doğan güneşin,
Cehennemi arattırır, yakarsa senin o ateşin,
Seni tanıyalı huzursuzum, korkuyorum yar.

Bazen hiç bakmazsın, bazen gülüp geçersin,
Bağladın beni kendine, sen bayram edersin,
Bana acımazsın ki, sonra bırakıp ta gidersin,
Ben hep onu düşünüyorum, korkuyorum yar.
                                           Recep Ali Öztürk

1 yorum:

  1. Harika şiirler...Armut dibine düşermiş derler:))Demek benim şairliğimin bir hikmeti varmış:))Artık bundan sonra sıkı bir takipçısı olacağım bu güzel sayfanın.Öyküler ve anılar da çok güzel.
    Yüreğine sağlık şair...seza:)))

    YanıtlaSil