SAYFALAR

25 Şubat 2012 Cumartesi

şiir UNUTAMADIM

Geçerken o güzel yıllar, kıymetini bilemedik vaktin de,
Sonra çok aradım her yerde de, hiçbir yerde bulamadım.
Şimdi izleri kaldı, zaman hepsini götürdü, artık mazi de,
Her şeyi unuttum gitti de, işte bir tek, onu unutamadım.

İkimiz de farkına varamadık sonumuz hüzünlü biterken,
Hep kalacak sanmıştık üstümüzde sevda yelleri eserken,
Sen bir şeyler mırıldanırdın, kucağında başım yatarken,
Her şeyi  unuttum gitti de, işte bir tek onu unutamadım.

Gözlerime bakar bir şey anlatmak isterdin anlamazdım,
Çok tatlı kokuyordun sen, o zaman sana söylemezdim,
Sarılırdın boynuma, içim gider ben sana sarılamazdım,
Her şeyi unuttum gitti de, işte bir tek onu unutamadım.

Yürürken ellerimi tutmak ister, sonra tutmaz giderdin,
Nerede başka bir kız görsek, yanında sitemler ederdin,
Ben de seni çok severdim diyemedim sen hiç bilmedin,
Her şeyi unuttum gitti de, işte bir tek onu unutamadım.
Ömrümü bitirdim gitti de, işte bir tek seni unutamadım.
                                                           Recep Ali Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder