SAYFALAR

23 Aralık 2012 Pazar

ENTERESAN

1974 Adana Gazipaşa Mahallesinde bir apartman vardı. Ceylan Apartmanı, 5 katlı ve 10 daireli idi. Burayı neden biliyorum? Yeni tayın olup gelen amirimiz komiser Tacettin KURT bu apartmanın ikinci katında oturuyordu. Yer olarak çok iyi bir yerde ve apartmanda güzeldi. Bazen almağa gittiğimiz zaman şoför arkadaşımız Malatya lı Vahap "Arkadaşlar hayvanat bahçesindeyiz. Biri bele, biri bele" derdi. Daire kapılarının üstünde ki yazılmış ve dairelerde oturan ailelerin isimlerini vereyim: İlk girişte 1 numaralı daire de oturan İbrahim Karaaslan, 2 numarada oturan Hasan Kaplan, 3 numara Sadettin Başkurt, 4 numara bizim komiser Tacettin Kurt, 5 numara Osman Aslan, 6 numara Şeref Sansar, hemen bir üstün de Kartal ve Şahin soyadlarında kişiler oturuyorlardı.

Çok merak ettim fakat daha son kata çıkıp bakamadım. Bir rivayete göre arkadaşlar o iki soyadın da Kuzu ve Koç olduklarını söylediler. Ben 'ya değilse, sonra bu enteresan olayı anlatamam' diye çıkıp bakmadım. Böyle bir rastlantıyı uğraşsan bir araya getirip yapamazsın. Sadece oturanların Soyadları: Karaaslan, Kaplan, Başkurt, Kurt, Aslan, Sansar, Kartal, Şahin. Apartman sahibinin adını veriyorum, sıkı durun Şevki Ceylan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder