SAYFALAR

19 Aralık 2012 Çarşamba

GARİP RASLANTI

1973 yılında Adana İline tayın olarak görevime başladım.
O zamanlar sicil sayımızdan önce yazılan ve her il tarafından personele verilen birde yaka numaralarımız vardı.
Unvanlar yazılırken 'falan yaka ve sicil sayılı polis memuru' diye yazılırdı.
Benim yaka numaram 668 idi.
Bir ay otelde kaldıktan sonra sulama kanalının kıyısında, çamların arasında, İsmail ve Nafiye ÖZCEVİZ çiftine ait küçük ve şirin bir gece kondu evin tek bir arka odasını 70.00tl karşılığında bekar evim olarak kiraya tuttum.
Evin bahçesinde her zaman bağıran çok sayıda ördek, bir kaç tanede köpekler vardı. Ben her zaman gece gelip, giderdim. Bu vesileyle bir ay kadar ev sahipleriyle birbirimizi hiç göremedik. Sonra Nafiye hala zorla yemek verir, bazen de çarşaflarımı zorla alır yıkardı.
Adreste özel olarak yapılmış gibi sokak numarası yaka numaram ile aynısı rastlamıştı.
Bakınız o kaldığım evin adresi şöyleydi;
Ziyapaşa Mahallesi 668 sokak Ev No 68, unutmayın yaka numaram da 668, Akbank ta ki banka hesap numaramda 668-668 di. Bu numaralar tamamen bir tesadüf sonucu oluşmuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder