SAYFALAR

21 Aralık 2012 Cuma

SAKLI ODA

1998 yılında Ankara da bir otelin ikinci katında kadın pazarlandığı istihbaratını aldım. Önce içerinin durumunu tetkik edebilmek için otelde bir arama yaptım. Her şey gayet yasal hiç bir noksanları yoktu. Bana ihbarı veren kişi de başka bir otelci olduğu için karalama yaptığını düşündüm ve ihbarcıyı tersledim.
On gün kadar sonra gece saat 02.00 de iki tane polis memurunu kadın için otele yolladım. Pazarlık ettiler ve olumlu cevap geldi. Demek ki ihbar doğru imiş. İki ekipte her ihtimale karşı otelin yakınlarında bulundu. Memurlarım numarası alınmış paraları verip kadınlarla odaya girdikleri zaman hemen mesaj geldi ve yıldırım hızı ile ekiplerle içeri girerek bütün personeli etkisiz hale getirdik. Fakat işin garip tarafı sadece memurlarla olan bayanlar yakalandı. Diğer bayanlar kayıp olmuşlardı. Merdivenin başında koridorda kalorifer peteklerini gösteren memurum "kızlar burada kayıp oldu" demesine rağmen bir türlü bulamıyorduk.
Kalorifer peteğinin musluğunu çevirince, birden kalorifer peteği kapı gibi geri açıldı ve içeri girdik. 'Kızların ahırı' diyebileceğim bir yer. 10-12 tane yerli kızlar vardı. Hepsini yakaladık ve oteli 90 gün kapattık. Sonradan anladım ki bana ihbar eden şahısta bu yere ortakmış. Oteli ele geçirmek için bazı planları varmış ve beni de kendine alet edecekmiş. Fakat planları ortaya çıktı sonuç alamadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder