SAYFALAR

14 Temmuz 2014 Pazartesi

HANI BARIŞ İÇİN Dİ?

10 Haziran 2014 te ben 'BARIŞ İÇİN' başlığı ile yazdım. Güya Orta Doğu Barışı için Papa Francois İsrail Devlet Başkanı Simon Peres, Filistin Lideri Mahmut Abbas, Fener Rum Patriği Bartelomos Vatikan da toplanmışlar ve dua etmişler, hatta ezan da bazı kelimeleri değiştirilerek okunmuştu. Ben ne dedim o zaman lütfen açın ve okuyun. Bu büyük bir katliamın ilk adımlarıdır. İlerki günlerde göreceğiz demiştim. 10 Haziran 10 Temmuz tam bir ay geçti. Benim dediklerim nasıl çıktı. Ben bu yazıyı yazmağa başladığım zaman  ölü sayısı 200 e yaklaşmıştı. İsrail bir de kara harekatı başlatacak şimdi. Gördünüz mü barışı? Dünyayı nasıl kandırıyorlar? Ama beni kandıramadılar. Ben ne yaptım ta o zaman söyledim. Bunlar Allah ı da kandırmağa çalışıyorlar. Eğer bu sefer ki oyunları ile tüm Filistin'i işgal edemezlerse yakında bir oyun daha yapacaklar. Mahmut Abbas ta ellerini havaya açıp Allah'a yalvaracak. Hani İsrail Devlet Başkanı Simon Peres te çok dua etmişti. Hepsi Ezanı dinleyip duygulanmışlardı. Mahmut Abbas ta inanmış 'Allahım benim halkımı zulümden koru' diye yalvarmıştı. Acaba barış için mi yoksa Filistin'in yok olması için mi dua etmişlerdi. Filistin doksan yıl kadar önce Osmanlı dan ayrılırken şimdi Kürtlerin yaptığı gibi 'Halklara Özgürlük' diye bağırarak ayrılmışlardı. Yok olan Hak ve Özgürlüklerini almak için ayaklanmışlar ve almışlardı. Irak, Suriye, Mısır, Libya vs. de öyle ayrılmışlardı. Hepsi de sahiden göstermelik devletlerini kurdular. Şimdi ise durumlarını hepimiz görüyoruz. Dost görünüp te düşmanlık edenleri anlamadan, peşlerine takılıp gidenlerin, onların sözü ile hareket edenlerin bütününün sonu aynı şekilde olacak. Çünkü düşmana güvenilmez 'Dua ediyorum' der de beddua eder, nerden bileceksin. O yazımda anlatmıştım. Bunlar Allah'ı da kandırıyorlar. Bunlara Allah ta engel olamayınca Kıyameti koparıp herkesi yok edecek galiba. Bakınız belki de sonunda yine bunların sebebine Kıyamet kopup insanlık alemi yok olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder