SAYFALAR

24 Eylül 2011 Cumartesi

şiir HEMŞEN TÜRKİLERİ

Fundukluğun başında bıraktum bahçe deyi,
Sen belki bilmeyisun herkes bize nedeyi.

Gördüm unutamadum sen nekadar güzelsun,
Mademki sevmeyidun peşume ne gezersun?

Kışın kaldum dışarda uşudi ayaklarum,
Saçundan ki vermiştun oni hala saklarum.

Derede raslamıştuk bakakaldum gerunden,
Madem almayacaktun neden tuttun elumden.

Evunuzun öninden geçer araba yoli,
Ben sana sevdalandum anlamadun mı oni.

O kaybana yollarda gidersun mani mani,
Bana sarılacaktun gelmedi mi zamanı?

Sakın beyduva etme zaten hiç gülmemişim,
Ben senun sebebune gurbetlere gelmişim.

Çıkmadun yaylalara yollar karlı miyidi,
Sevmedum dedun ama biraz sevmiştun gibi.

Ben seni çok özledum sanki bilmeyimisen,
Hala yalvariyirum bana gelmeyi misen.?

Ey kız eşarbun bende nezaman alacaksun?
Şansumdan korkayırum benum olmayacaksun.
                                               Recep Ali Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder