SAYFALAR

29 Eylül 2011 Perşembe

YİNE HEMŞEN


Alafa gideyirken bulmuştum orağuni,
Görürmuyuz acaba kavuştuğumuz güni.

Peştamaluni astun kızılağaç dalına,
Oturdun el salladun kuçuk dere salına.

Derebaşun düzinden yaylaya gideyirdum,
Geçenki konuşmıştuk sen bana ne deyidun?

Oturdun yol üstine gelene demeyesen,
Sana kim demiştiki o köti sevmeyesen?

Kim öğretiyi sana çok türki atayisen,
Belki sana gelurum sen nerde yatayisen

Eskiden hasta idum senun gibi güzele,
Yoksa korkayimisen gel oturalum hele.

Almıştum eşarpuni bahçede otururken,
Sarılmadunmi bana evune götürürken.

Geçerim kapınızdan görürüm seni camdan,
Ben işaret ederken annen ne dedi yandan?

Başunda ki yazmanun valaları çokmı dur,
Ben seni sevdum deyi sevmek kötilukmi dur.
                             Yazan:Recep Ali Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder