SAYFALAR

29 Eylül 2011 Perşembe

şiir BLOG RESMİME



Kendin anlatıyorsun bize hiç sormuyorsun,
Adını kuzgun taktun ne içün korkuyorsun?

Taramadun saçuni durdun öyle resime,
Seni seven bulunmaz diyorum öylesine,

Birazda gülüyorsun sanki çok mi iyisen,
Ben seni bırakmazdım alacağuni bilsem.

Şiirler,bilmeceler,yazmadığın kaldı mı?
Onu anlatmayasen bize neler oldu ki?

Ben aslı biliyordum herkese demiştim,
Bu köyün içinde tek seni beğenmiştim.

Gittin Ankaralara de bende geleyim mi?
Seni çok seviyorum söyle bekleyim mi?


Gelmedin köylere kaldın gurbet ellere,
Bana ümit verdinde gözüm kaldı yollere.

Yazıyorsun onları sana nazar değmesun,
Çokta güzel olmuyor ağırune gitmesun.

Köyde fındıklıklarda otlatırdık kuzular,
Seni kıskanıyorum yazma böyle yazılar.

Yazmayasen türküyü çok acıklı oluyor,
Sonra hapis ederler okuyanlar ölüyör.
                                Recep Ali Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder