SAYFALAR

28 Mart 2012 Çarşamba

BABAM LA DURUYORUM

Üç kafadar hırsızlık için bir malikaneye girmişler.
Havuzun başında yürürlerken bir bakmışlar sahibi uzaktan görünmüş.
Yanlarına doğru geliyor. Hemen bir tanesi ağaca tırmanmış ve "ü ürü üüüüüü" diye ötmeğe başlamış. İkinci şahıs beline kadar havuza girer ve "uvaaak, uvaaak" diye bağırmağa başlar.
Üçüncü arkadaşları da bakar yanda bir eşek otluyor gidip yanında ellerini yere koyup dört bacak olur ve otlama numarası yapar.
Malikane sahibi bunları böyle görünce "Sizler de kimsiniz? Ne işiniz var burada?" diye sorar. Ağaçtaki "Ben bu malikanenin horozuyum. ü ürü ü" diye öter.
Havuzda duran "Ben bu malikanenin ördeğiyim. vak vak vak." der.
Bu sefer üçüncü şahsa, eşeğin yanında durana sorar "Sen kimsin, ne yapıyorsun?" der. Üçüncü şahısta "Bende bu eşeğin yavrusuyum. Yanında duruyorum" der.
Malikane sahibi "Ama bu eşek dişi değil ki yavrusu olsun. Bu eşek erkek" deyince.
Hırsızda "E heh işte halimden anlasana? Anam öldü de babam ile birlikte duruyorum" der.

1 yorum: