SAYFALAR

21 Haziran 2012 Perşembe

BABALAR GÜNÜ

17 Haziran 'Babalar Günü' imiş. Ben unuturum zaten ve öyle şeyleri hiç takip etmem. Hepsi sağ olsunlar herkes kutladılar. Gönlümüzü yaptılar hepsine çok çok teşekkürler ederim. Fakat kelimelerle anlatamayacağım çok önemli bir olay oldu. 17.06.2012 tarihinde kurs öğretmenim "Yarın(Pazartesi günü) saat 10.00da kurs yerine gitmemi ve orada bilgisayarla ilgili çok önemli bir detay öğreneceğimi" söyledi. Saat tam 09.45 te gittim. Daha sonra diğer kurs arkadaşlarım; Erol Bey ve Mehmet Bey'de geldiler, üç kişi olduk, konuyu onlarda bilmiyorlardı. Hatta Mehmet Bey çok çalışkan öğrenci ya leptap ı ile birlikte gelmişti. Öğretmenimiz Ofisinde yoktu. Ben Allah var kimseye bir şey söylemedim fakat 'Öğretmenimle konuştum da babalar günümü kutlamadı' diye düşünüyordum. Birden kapı açıldı. İçeri Kurs öğretmenimiz Nalan Arslan önde, arkada kanun elinde Başar Bilge isminde bir müzisyen ve Gençlik Merkezinin Halkla İlişkiler Danışmanı Selvihan Tekin içeri girdiler. Arkadan yaş pasta gazoz getirdiler. Kanun çalıp, yaş pasta kesildi ve orada bizim BABALAR GÜNÜMÜZ kutlandı. Birer de hediye verdiler. Ben kendilerine teşekkür edemiyorum. Çünkü o yaptıkları ince düşünce ve hareket hiç bir teşekkür ile karşılanmaz. Teşekkür bazen böyle konularda çok aciz kalıyor. Keşke daha başka bir kelime olsa da kendilerine söyleyebilsem. Arkadaşın biri içerde kendimi zor tuttum dedi ve gözleri yaşardı. Her ne diliyorsa Yüce Rabbim kendilerine versin, o saf temiz yüreklerini kötülerle karşılaştırmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder