SAYFALAR

30 Haziran 2012 Cumartesi

BABASI BİLİNMİYOR

Yine eskiden olduğunu anlatırlar. Adana Sarıçam Karakolu bölgesinde oturan vatandaşlardan biri günün birinde bir çocuğa çarpar.

Telsız konuşmalarını birlikte dinleyelim:
Ekip
-Çocuğa at arabası çarpmış, hastaneye kaldırılmış, biz seyir halindeyiz.
Merkez
-Nereye seyir halindesiniz?
-Bilmiyoruz efendim. Siz söyleyin.
-Siz at arabasını yakalamağa çalışın. Ben hastaneye başka ekip yollarım.
-Anlaşıldı efendim, at arabası yıldırım gibi giderken yakaladık.
-At arabasını yakaladınız. Doğru mudur?
-Evet efendim.
-Aferin çocuklar siz harikasınız. Alkollu mudur. İyi bir üst araması yapın ve atın kimliğini verin, siz gelene kadar ben alkol muayenesi için baytara yazayım.
-Efendim atın kimliği üzerinde yok. Sahibinin beyanına göre; siz 'kır at' yazabilirsiniz. On iki yaşlarında, annesi safkan , babası bilinmiyor, Adana doğumlu, Kiremithanede bila no'lu ağırda kalır,  tamam.

-Anlaşıldı, at ve arabası bir de sürücüsü ile karakola intikal edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder