SAYFALAR

25 Ekim 2012 Perşembe

ÖZLEDİKLERİM

Bugün; 25 Ekim 2012 Müslüman aleminin Kurban Bayramıdır. Bu bayram herkese kutlu olsun. Tanrı inşallah geleceğimizi barış içinde yaşatır ve dünyadan savaş tehlikesini kaldırır.
Nedendir bilmem tüm gençliğimi, geçmişimi ve geçmişlerimi özlüyorum ve çok ta duygulanıyorum. Tanımadığım Atalarımı çok merak ediyorum. Tanıdıklarımı da şu anda nerede olduklarını çok merak ediyorum ve özlüyorum.
Evet maddiyat bir meşgaledir, ihtiyaçtır fakat ona fazla bağlanmamak lazım. Büyük meziyet geçmişlerini unutmamaktır. Aslında çok gariptir ki bugün birlikte oluyor, yarın ebediyen ayrılıp unutuyoruz ve unutuluyoruz. Unutmasak ta elimizden hiç bir şey gelmiyor, unutmağı mecburen kabulleniyoruz. Eşyaları ve resmi var, kendisi yok. Resimlerine bakıyor ve 'bir zamanlar bu da vardı' diyoruz.
Neredeler? Nasıllar? Acaba sevip te ebedi ayrıldığımız o çok sevdiklerimiz can yoldaşlarımızla bir daha buluşabilecek miyiz? Onlar eskileri ile buluşmuş, birlikte mutlu mudurlar.
Ben beni unutmalarına üzülmem fakat geçmişlerimi unuttuğum için çok üzülüyorum.
                                                         Lütfen resim üzerine tıklayınız..
 
 
 
 
 
 
  
 
















































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder