SAYFALAR

4 Temmuz 2012 Çarşamba

BEN NERDEYİM

Yine eskiden olduğunu anlatırlardı. Adana Emniyet Müdürlüğü, bir gece saat 04.00 sıraları, sarhoş bir Emniyet Amiri ile Haber Merkezinin karşılıklı telsiz muhaberesi:
Amir;
-45 14, Merkez
Merkez;
-Merkez dinliyor efendim.
-Bir ekip yollayın, gelsin beni alsınlar.
-Anlaşıldı efendim, 48 92 yı yolluyorum, mevkiinizi verir misiniz?
-Merkez, sorun da o işte, neredeyim bilmiyorum. Beni buldurun tamam.
-Efendim yerde mısınız, oto da mısınız?
-Sen ne biçim merkezsin? Çabuk buldur beni.
-Bulunduğun yer karanlık mıdır? Aydınlık mıdır? Tenha mı yoksa kalabalık mıdır?
-Evet, çok karanlık ve tenha. Hiç bir şey görünmüyor.
-Biz seni bulana kadar hareketsiz bekleyin. Olduğunuz yerdek ayrılmayın. Geliyoruz tamam.
-Merkez, senin mevkiin neresi? Bekliyorum, geç kalmayın tamam.
Sonunda bulunmuş. Amir bey, evinden anons ediyormuş. Elektrikler kesilmiş te karanlıkta kalmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder