SAYFALAR

5 Eylül 2013 Perşembe

şiir GELMEZ MİYDİN

Gönül sevdiğini, her zaman görmek ister,
Olmazsa uzaktan, haberini almak ta yeter,
Hasret ile birini beklemek ölümden beter,
Sarılıp giderken bana, sen demez miydin?

Çok bekledim seni, yollar da kaldı gözüm,
İnan karanlık duruyor, her gün gündüzüm,
Dünya hevesim kalmadı, ben ki sensizim,
Hep ismini çağırdım, sen duymaz mıydın?

Paylaşırız lokmayı, yarım benimle yersen,
Başka bir şey istemem, sevdiğini söylesen,
Yerin değişti sanma, kalbimde bir ateşsen,
Senelerdir yakıyorsun, sen bilmez miydin?

O yüzünü görmeden, kör olsam duramam,
Anasız çocuk gibiyim, ben sensiz olamam,
Demiştin ki giderken, öyle uzun kalamam,
Benim gibi sevseydin, sen gelmez miydin?
                                             Recep Ali Öztürk  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder