SAYFALAR

25 Eylül 2013 Çarşamba

NETİCE

Daha önce Şubat ayında 'UCUZ TARİFE 1-2' adıyla Türkcell in yaptığı küçük yollu bir soygunu ve hakem heyetine müracaat ettiğimi siz saygı değer okuyucularımla paylaşmıştım. Ve sonucunu da paylaşacağımı yazmıştım. Bugün iadeli taahhütlü olarak sonucunu da aldım. Fakat hayal kırklığına uğradım. Bana gelen yazı Yenimahalle Kaymakamlığı başlığını taşıyor. Fakat bu yazıyı sanki Türkcell ın avukatları yazmış. Bana öyle geldi. 325 adet SMS çektiğimi yazmışlar. Telefonum kapalı iken nasıl SMS çekebilirim. Faturada 'internet parası' olarak belirtilmiş. Ben onlardan herhangi bir internet paketi almadım. Velhasıl bizim hakkımızı koruyacak diye güvendiğimiz kuruluşta Türkcell ın bir şubesi çıktı. Allahtan düşünüp te "Sen telefonu yurt dışında kapattığın için 400.00tl daha borçlusun" dememişler. Sağ olsunlar. Hasmane tavır kullanarak "Bir daha şikayette bulunma" der gibi ifadelerle geçiştirmişler. Kendilerine teşekkür ediyorum. Yarın, gelen yazıyı sizlerle paylaşacağım. 15 gün itiraz hakkım var imiş. Nere itiraz edeceğim. Cezalandırıp daha fazla almasınlar da. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder