SAYFALAR

26 Eylül 2013 Perşembe

HAKEM HEYETİ

Hakem heyeti en nihayet bu belgeyi yolladı. İfade tarzları da bir haylı sert. Sanki ben Türkcell ı dolandırmışım. Ay maazallah birde öyle olduğunu düşünün. Bir alay jandarma, bir birlik polis ile hakim, avukat, icra memuru kapıma dayanırlar. Burada vatandaşın yapacağı bir tek şey vardır. "Allah fırsat vermesin" diye dua etmek ve ellerine düşmemek. Eeee ben şimdi düşünüyorum "Türkcell e nasıl kazık atabilirim?" Mümkün mü? Mehmet Emin Karamehmet Pamukbanktan mayayı bağladı. Şimdi de devlet içinde devlet kurdu. Ben de Tüketici Hakları Hakem Heyeti kurulduğunu duyduğum zaman ne kadar çok sevinmiştim. Meğersem adamlar devlet içinde devlet kuruyorlarmış. Onlar sevineceğine ben sevinmişim. Yukarda ki yazıyı bana tam sekiz ayda yazdılar. Halbuki iki saatte Türkcell i inceleseler. 'Bu adam hangi pakette dır, değildir. Bir de bilirkişiye sorsalar 'Bir günde 325 adet SMS yi kime çekmiş? SMS çekilen numara kime aittir? Bir günde 325 SMS çekilir mi? Çekilmez mi? Telefonu kapalı mı, açık mı imiş. Telefon kapalı iken SMS çekilir mi, çekilmez mi? Hiç biri incelenmeden Türkcell e "Ne yapalım? Bu fatura sana mı aittir " diye sormuşlar. Profesyonel hırsızlık yapmağı göze alan faturada açık verir mi? İşine geldiği gibi yazmış. Hem zaten ben faturayı sana yollamışım. Anladığım kadarı ile Türkcell e sormuşlar "Suç işledin mi işlemedin mi? Türkcell söylemiş onlar da yazmışlar ve beni korumuşlar.

Bir de sen öbür paketlere girip niçin daha çok yolunmuyorsun? diye bana kızmışlar anlaşılan. 05327572222 gibi Türkcell in dolandırıcı numaralarını görmemezlikten geliyorlar. Sade Türkcell değil bütün kuruluşlar devlet yoluyla soygun yapıyorlar. O Ürdün lünün satın aldığı Türk Telekom; ooo mübarek Ürdün Hükümetini Türkiye de kurmuş. Ev telefonu için 'Akşam saat 19 dan sabaha kadar bedava' dediler. Zaten 15.00tl hiç konuşmazsan makine parası alıyorlar. Bende hiç konuşmadım. 110.00tl fatura geldi. Parası ağırıma gitmedi de üzerine bazı şeyler yazmışlar. Mesela dalga geçer gibi, şunun fiatı şukadar mış ta, onlar indirim yapmışlar, onu şu kadar ucuza bana borç yazmışlar. Ve benim toplam 110.00tl yi ödeyince 60.00tl karim oluyormuş. Bak bak bana ne iyilik yapıyormuş. Gördünüz mü? Aldım faturayı gittim Demette ki bürolarına "Siz bana sormadan benim faturada indirim yapıp beni karlı neden çıkarttınız? Ben karlı çıkmak istemiyordum." dedim ve 40 bela kavgadan sonra zorla telefonu kapattırdım. Altı ay kapatmayıp beni aradılar. Baktılar uyanmışım daha aramıyorlar. Şimdi bunu da kapatayım ne yapayım? İhtiyaç ta oluyor. Fakat hiç farkında olmadan veya bile bile hırsızlar da yoluyor insanı. Daha önceleri de bir kaç defa söyledim. Yolunmak insanın ağırına gitmiyor da, keriz yerine koydukları çok ağırıma gidiyor. Kalın sağlıcakla.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder