SAYFALAR

23 Eylül 2011 Cuma

şiir SANA GELMİŞ

Sen hep haklıydın, her zaman olduğu gibi,
Aramadı sandın, bunca yıl hep aklımda idi,
Gördüğüm herkese sordum, kimse bilmedi,
Ali'n seni ancak buldu ana, biliyor musun?

Çok özledim, şimdi sana öpüp sarılacağım,
Kucağına yatıp, yüksek sesle ağlayacağım,
Sende beni neden aramadın, anlayacağım,
Ali'n gelmiş soruyor, ana söylüyor musun?

Birlikte herhalde orada durur, arkadaşların,
Bekler kalabalıktır, anne baba akrabaların,
Buluştunuzsa eğer, yanında ise candaşların,
Ali'n gelmiş tanımıyor ana demiyor musun?

Daha bırakamam ki, sensizlik canıma yetti,
Gerçekten özledim, hasretin burnumda tuttu,
Kovsan da sensiz gidemem ki, takatım bitti,
Ali'n üşümüş, titriyor ana, sarmıyor musun?
Senin oğlun gelmiş ana, görmüyor musun?
                                       Recep Ali Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder