SAYFALAR

31 Ekim 2011 Pazartesi

YALANCIYA DESTEK

Yalancının biri kahvede oturmuş ha bire anlatıyormuş; "Bir gün ava gittim geyiği sağ arka ayağının tırnağı ile sağ kulağından tek kurşun ile vurdum. "Diyor. Dinleyenler inanmıyor ve dalga geçiyorlar, tek kurşunla hem tırnak hem kulağından nasıl vurursun? diyorlar.

Hemen destekçisi devreye giriyor ve yalancıya şöyle destek veriyor: "Geyik sağ arka ayağı ile kulağını kaşıtırken ateş etmiş ve öyle vurmuş olabilir, doğrudur." diyor.

Başka bir yalancı; "Ben gürgen ağacına çıkarken gördüm ve yakaladım, ağacın kovuğunda otuz beş santimetre uzunluğunda palamut balığı vardı." diyor. 

Kimse buna da inanmıyor fakat destekçi tekrar devreye giriyor ve
"Karga balığı denizde yakalar tam ağacın üzerinden geçerken ağzından kayar balık düşer o kovuğa denk gelir ve orada yaşar sonrada bu adam rastlar, doğrudur." diyor. Sizler yine de inanmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder