SAYFALAR

14 Ekim 2012 Pazar

şiir ÇABUK GEÇİYOR

Herkes geldi toplandı, eski dostlar burada,
Benim nemli gözlerim, bir tek seni arıyor.
Yazdığımız isimler, silinmemiş banklarda,
Beraber gezdiğimiz, o yollar seni soruyor.

Seni yolcu ederken, arkandan bakamadım,
İnan ki senden sonra, sanki hiç yaşamadım,
Hayalın yetmez bana, ben hep seni aradım,
Sensiz geçen bir dakika, bana sene oluyor.

Masum kaldım burada, derdin beni yaralar,
Sensiz duramıyorum, tatsız tuzsuz, buralar,
Bilsen öyle çok özledim, seni ben bu aralar,
Gözlerim yollara bakıp, senin için doluyor.

Baktım da sarmaşıklar, ayrılmaz ağacından,
Bu hasrete dayanılmaz , koparır taşı, taştan,
Aramızı açan yollar, hasreti başlatır baştan,
Sana geç kalma derim, ömür çabuk geçiyor.
                                        Recep Ali Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder