SAYFALAR

13 Temmuz 2012 Cuma

RONALDO

Fatih Terim Brezilya da futbol antrenörüne sormuş:
- Hocam sen futbolcuları nasıl seçiyorsun ki şampiyon oluyorsunuz?
- Ben futbolcuları test edip başarılarına göre takıma alıyorum. Mesela sana örnek vereyim.
 Ronaldo'yu çağırmış ve sormuş;
- Ronaldo, söyle bana, senin annenin ve babanın çocuğu olan ve kardeşi olmayan kimdir?
Ronaldo biraz düşündükten sonra "Tabii ki benim, hocam, Ronaldo" demiş.
 Fatih Terim çok etkilenmiş ve Türkiye ye gelir gelmez Dobi'yi çağırmış yanına ve sormuş;
- Oğlum Dobi, senin annenin ve babanın çocuğu olan ve kardeşi olmayan kimdir?
 Dobi düşünmüş düşünmüş işin içinden çıkamayınca gitmiş Hakan Şükür'ü bulmuş ve Ona sormuş.
Hakan Şükür düşünmüş "Ben olurum, Hakan Şükür" demiş. Dobi hemen koşa koşa gelmiş Fatih Terim'e "Sorunun cevabini öğrendim, Hakan Şükür'dur, Hocam" demiş.
 Fatih Terim küplere binmiş, "Hepiniz işte böyle salaksınız onun için şampiyon olamıyoruz. Sorunun cevabı Hakan Şükür olur mu hiç. Doğru cevap Ronaldo olacaktı" demiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder