SAYFALAR

29 Ocak 2012 Pazar

şiir ANA


Soracağım sende bana, doğru anlatacaksın,
İnanmam ki ali'ni, şimdi hepten unutacaksın,
Mutlaka sesimi duyunca, beni tanıyacaksın,
Küçük ali'n çağırıyor, ana, duyuyor musun?

Çıkma kaçkarlara, soğuktur, üşüyeceksin,
Aklın hep oralarda ise, yazın yine gidersin,
Güzel urubalar getirdim sana, geyeceksin,
Ufak oğlun ali gelmiş, ana, görüyor musun?

Serin olur ağustos da, bizim yaylanın eteği,
Güz gelince dökülmez, seni bekler çiçekleri,
Vaz geçemedin, belki istersin tekrar gitmeği,
Ali'n gelmiş götürecek, ana, geliyor musun?

Yemedin, yedirdin, çilelerle büyüttün beni,
Faydam hiç olmadı, belki de çok üzdüm seni,
Cahildim ozaman, anlayamadım nasihatlerini,
Ali'n çok pişman oldu ana, bağışlıyor musun?
                                           Recep Ali Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder