SAYFALAR

28 Ocak 2012 Cumartesi

şiir DUALARIMDA

Güzellerin içinde, sen benim bir tanemsin,
Her gün anarım seni, kaldın dudaklarımda.
Sevdiğimi söylersem, bana belki küsersin,
Yazarım sevdamı ben, gönül sayfalarında.
 
Gülünce her yanında, güller, çiçekler açar,
Onlardan daha güzel, senin yanakların var,
Korkarım bir an bile, dışarı çıkarmağa yar,
Saklarım, ben seni, içimde, gül bağlarında.

Bütün çiçeklerden, daha üstün bir çiçeksin,
İnan ki sen hepsinden, daha güzel kokarsın,
Sana çiçek dedim diye, umarım alınmazsın,
Hepsi senin  kokundan almışlar, aralarında.

Çıkarma saçlarından gülü, güzelliğin bilinir,
Senin için şarkılar yazarlar, adın konuşulur,
Bilmezsin arkandan bakarlar, sana göz olur,
Yüce mevlam korusun, sen hep dualarımda.
                                           Recep Ali Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder